Hiába kínálnak 1 millió nettót, még mindig nem könnyű kamionsofőrt találni

Hiába kínálnak 1 millió nettót, még mindig nem könnyű kamionsofőrt találni

Hatalmas a felfordulás a logisztikai szektorban, az elmúlt évek kedvezőtlen körülményei miatt - ma már minden szereplő beletörődött, hogy bizonyos árukra akár éveket is várniuk kell. A bizonytalanságot és a folyamatos csúszásokat be is árazták a szolgáltatók. A munkaerőhiány viszont továbbra is égető probléma, a közúti fuvarkapacitás emelése nélkül a Budapest-Belgrád vasútvonal sem tudja megoldani az európai kikötők legnagyobb problémáját, a túlterheltséget. Az iparági összefogáson túl, a technológiai fejlesztésekben lehet a versenyképesség kulcsa, a hazai elektromos kamionok hosszú távon forradalmasíthatják a közúti árufuvarozást. A Portfolio Szemerey Lorándot, a WIN Capital vagyonkezelő tulajdonos-ügyvezetőjét kérdezte a logisztikai szektor kihívásairól, infrastruktúra- és technológiafejlesztésről illetve a cégcsoport hosszabb távú jövőképéről.

Munkába állt az első magyar elektromos kamion

Munkába állt az első magyar elektromos kamion

Elektromos meghajtású kamionnal erősíti flottáját a WIN Capital, amely a METRANS partnereként konténeres áruszállítást fog bonyolítani a járművel. A karbonsemlegesség mellett elkötelezett cég ezzel az első e-kamiont állította forgalomba Magyarországon.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Érdekes időpontban kaphatnak
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.