Hatalmas a felfordulás a logisztikai szektorban, az elmúlt évek kedvezőtlen körülményei miatt - ma már minden szereplő beletörődött, hogy bizonyos árukra akár éveket is várniuk kell. A bizonytalanságot és a folyamatos csúszásokat be is árazták a szolgáltatók. A munkaerőhiány viszont továbbra is égető probléma, a közúti fuvarkapacitás emelése nélkül a Budapest-Belgrád vasútvonal sem tudja megoldani az európai kikötők legnagyobb problémáját, a túlterheltséget. Az iparági összefogáson túl, a technológiai fejlesztésekben lehet a versenyképesség kulcsa, a hazai elektromos kamionok hosszú távon forradalmasíthatják a közúti árufuvarozást. A Portfolio Szemerey Lorándot, a WIN Capital vagyonkezelő tulajdonos-ügyvezetőjét kérdezte a logisztikai szektor kihívásairól, infrastruktúra- és technológiafejlesztésről illetve a cégcsoport hosszabb távú jövőképéről.
Elektromos meghajtású kamionnal erősíti flottáját a WIN Capital, amely a METRANS partnereként konténeres áruszállítást fog bonyolítani a járművel. A karbonsemlegesség mellett elkötelezett cég ezzel az első e-kamiont állította forgalomba Magyarországon.
A magyarországi kiskereskedelmi áruházláncok közül elsőként állít forgalomba e-kamionokat az Aldi és az elektromos flotta tulajdonosa, a WIN Capital.
Az Aldi a magyarországi kiskereskedelmi cégek közül elsőként állít napi rendszeres forgalomba e-kamionokat a WIN Capital segítségével.
Szimbolikus látogatás következik.
Van, ahol még mindig nem hagyta abba.
Érinti a vásárokat és a kiállításokat is.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Putyin flottájához tartozhatott a limuzin.
Sok ínyenc a bárány fejét akarja, sőt igazi különlegességnek számít az állat szeme is.
Virovácz Péter a Checklist vendége volt.
Mi történik Törökországban?